Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2009 22:30 - Twilight
Автор: eleonorka Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2667 Коментари: 2 Гласове:
1



Тотална побърквация.......Здрач...Здрач....Здрач......книгите,филмите.....имам чувството ,че всички полудяха......Аз лично съм като радиоточка когато стане дума за Здрач...Освен завладяващата сага.....филмът  направо довършва представата ми за перфектност.Единствения ми въпрос е как в един филм успяха да съберат толкова КРАСИВИ актьори? ........Джспър  е жесток (inlove) ...но все пак искам да разбера вашето мнение ? 30 % от хората ,които познавам са против.....Самият Стивън Кинг..е казал, че това е нещо като любовен секс -роман за тийнейджъри.....хмм аз не го възприемам така..........Идеята мис е струва готина



Тагове:   Здрач,


Гласувай:
1



Предишен постинг

1. buntarkata - ЗДРАЧ ЗАВИНАГИ!!! :) пиши ми на с...
17.09.2009 14:35
ЗДРАЧ ЗАВИНАГИ!!! :) пиши ми на скайпа - има го на профила ми. Винаги се радвам да се запозная с някой здрачохолик! :)
цитирай
2. анонимен - kohls coupons
21.07.2011 20:22
AbnkddmiSgbmk <a href=http://bit.ly/kohlsprintablecouponss>kohls printable coupons</a> OLrtiukaoiuuchchgqk
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonorka
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 343412
Постинги: 44
Коментари: 432
Гласове: 569
Архив