Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2007 21:21 - Harry Potter
Автор: eleonorka Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2754 Коментари: 7 Гласове:
0



Всички сме чували за Хари Потър,дори и да не сме го чели ние знаем за какво става въпрос.Истината е че аз лично обожавам не само книгите, но и филмите.Сигурна съм ,че и много хора са на моето мнение.Историята за магическия свят е страшно интересена,но и опасно увлекателена.imageЗащо казвам опасна ли?Ами по простата причина , че много хора толкова се вманиачават ,че започват да вярват в този свят.Вярват , че самите те са мъгъли и наистина един от техните съседи може да е магьосник под прикритие.Хубаво е човек да чете да харесва дадена книга и да ходи на филмите и ,но не и да прекалява.С удоволствие чакаме последната , от поредицата книга, с удоволствие правим догадки за нея ,с удоволствие чакаме и последните два филма.Но дали с удоволствие ще приемем края на една перфектна във всичките си измерения книга??? Очаквам това да ми кажете вие!Аз ще се надявам слуховете ,че хари умира  да са грешни ,но ако знаете края моля кажете го.  

P.S: Дано Роулинг напише друга хубава книга.Дано тя да е коренно различна от Harry Potter, но също толкова незабравима!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparhawk - Само ще ти кажа
26.07.2007 14:57
книга 7 ще ти хареса. :)
И е великолепна! Ако искаш все пак да узнаеш какво става, пиши ми на лично.
цитирай
2. darkanion - :) ей, и ти ли имаш блог тука..
04.08.2007 22:28
eleonorka, наистина - вманиачават се, и е доста лошо..
цитирай
3. monologa - zserty.blog.bg
14.08.2007 09:38
Тук четох също за Хари. И съдбата му. :-)
цитирай
4. natalin4eto - Да аз също много харесвам поредицата за Хари Потър :)
02.09.2007 13:01
Не че съм някоя голяма фенка,но имам няколко сайта ако желаеш пиши ми ще ти ги пратя :)))) Приятен и усмихнат ден :)))
цитирай
5. mechtatelq - emi az ........
04.09.2007 00:31
emi moje da ima pak znaete li :} tai de moje i da ima i varkolaci i duhove i prizraci mnogo znaete vie kvvo ima to ne 4e az znam ! No taino si me4taq da gi ima tez ne6ta i rusalki az mai igraq mnogo Heroes 3 xaxaxa ama 6to pak da gi nqma :P
цитирай
6. анонимен - Добра поредица
12.09.2007 17:01
,но съм почитател на истинското фентъзи.Може би защото Властелинът на пръстените беше забравен заради Хари Потър ми стана неприятен, но все пак книгите са увлекателни.
цитирай
7. анонимен - Дръжте се другари надрусани с Хари Потър!
27.09.2007 16:16
Тринайсети декември!
Обещаха да ми я заемат да я прочета!
Всичко ще кажа!
Да живее хипогрифа Бъкбийк и Крукшанкс покрай него!!!
ПП. Много ти е тъмен текста, едва го прочетох.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eleonorka
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 343406
Постинги: 44
Коментари: 432
Гласове: 569
Архив